15:17 Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 DI-D – ідеальний для далеких подорожей |
Звісна річ, у компанії «Mitsubishi» є потужніші автомобілі за «Pajero Wagon», проте саме цей автомобіль завоював найбільше водійських сердець. Модифікація «Pajero Wagon» розкриває суть автомобілебудування компанії, його можна вважати найкращим творінням конструкторів з Японії. Звичайно він не найдосконаліший витвір інженерів, є й сильніші та кращі автомобілі у лінійці, але чомусь водії надають перевагу саме цій моделі. Під капотом цього звіра ховається 190 сильний двигун, що розвиває 441 Нм крутного моменту при 2000 об/хв. Потужності мотору достатньо, щоб розігнати 2-х тонного Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 DI-D до сотні менш, ніж за 13.5 секунди. 6-ти циліндровий двигун,типу V та об’ємом 3,2 літри працює у парі з автоматичною коробкою передач на 5 ступенів. Привід задній, з можливістю підключення переднього. «Економним» водіям сподобається «апетит» двигуна – 6 літрів на 100км, при умові, що використовується тільки задній привід. Власники даного авто хвалять підвіску. Багато переконані, що вона ідеальна для далеких подорожей, оскільки дозволяє водію відчути максимальний комфорт від подорожі. Підвіска повністю незалежна, як передня, так і задня, базується на подвійних важіль із стабілізаторами поперечної стійкості. Єдина проблема, яка може виникнути з автомобілем, так це незручне розміщення кнопки ввімкнення системи ASC. Кожного разу, коли водій переходить з одного покриття на інше, цю систему необхідно вмикати або вимикати, якщо цього не зробити, бортовий комп’ютер глушитиме двигун. Проте з часом до її розташування можна звикнути. Завдяки високоякісній підвісці, водіння Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 DI-D не викликає дискомфорту. Габарити відчуваються вже під час першого тест драйву. На дорозі авто поводить себе чудово, відчувається стійкість та надійність. Дизайн кузова автомобіля по-справжньому «позашляховий». В міру агресивний та спортивний, в міру елегантний та стриманий. Одним словом – у стилі японського автопрому позашляховиків. Звичайно будуть особи, яким такий дизайн не сподобається, але це вже справа смаку. Насторожує великий кут нахилу лобового скла та товщина – камінці легко можуть пошкодити, тож прийдеться навідуватись до сервісного центру. Салон доволі приємний на вигляд, є велика кількість опцій, що покращують комфорт водія та пасажирів. Плюсом є великий люк. Передня панель в міру завантажена кнопками та регуляторами, розташування яких можна швидко вивчити. Сидіння зручні та місткі, простору в салоні достатньо. Цікаво й те, що 3-х дверна версія містить більше простору для задніх пасажирів, ніж 5-ти дверна, але навіть в останній пасажирам не буде тісно. Те саме й з багажником – об’єму достатньо. Потужність двигуна можна збільшити за рахунок проведення чіп тюнінгу Mitsubishi Pajero Wagon 3.2 DI-D, додаткових налаштувань бортового комп’ютера. Спеціальні програми дозволяють налаштувати всі системи під конкретного водія та манеру водити. Можна збільшити потужність та швидкість встановивши блок для чіп тюнінгу V-tech Power Box, або налаштувати його таким чином, щоб він краще долав бездоріжжя. В загалі авто чудово себе почуває на будь-якому покритті та не вимагає додаткових налаштувань. Мотор доволі сильний, тягне 2-х тонний кузов на будь-якому покритті, але знайдуться бажаючі зробити чіп тюнінг, кому навіть цього буде замало. Тому автомобіль можна сміло везти на сервіс V-tech Tuning, де його налаштують відповідно до бажань водія. |
|
Всего комментариев: 0 | |